Een Whisky Cadeau? Shop nu

Retourneren & Klachten

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@budgetdranken.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Uitzondering retourneren

Het herroepingsrecht is niet van toepassing bij producten:

a. Bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn deze producten niet retourneer baar.
b. Die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
c. Die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
d. Die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden; e. die snel kunnen bederven of verouderen;
e. Waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft.

U dient ons binnen de gestelde termijn schriftelijk op de hoogte te stellen van het retourneren van de producten. Dit kunt u doen middels onderstaand formulier of door ons een e-mail te sturen waarin u aangeeft producten aan ons te willen retourneren.

Retourformulier Budgetwijnen.nl / Drankgeschenken.nl / Budgetdranken.nl (PDF)

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@budgetdranken.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.